Translate

piątek, 5 września 2014

KarmelLOVE

Oczywiście to nie jest hand made, ale musiałam podzielić się moim niedawnym odkryciem.

Mogę żyć bez słodyczy, ale jak już mnie najdzie ochota, lubię coś wyjątkowego i sprawdzonego. Do tych rzeczy zalicza się Ptasie Mleczko, koniecznie wedlowskie. Moim ulubieńcem jest wersja klasyczna - waniliowe w ciemnej czekoladzie. Dla odmiany kupuję czasem wersję w mlecznej, które lubię prawie tak samo mocno ;-). Dobra była też limitowana wersja cytrynowa. A ostatnio zobaczyłam na półce w sklepie to:


Nie mogłam wyjść bez niego.


Pycha, awansuje na drugie miejsce na liście moich ulubieńców.


Mmmmm... jestem w niebie...

Próbowałyście?

Pozdrawiam,


P.S. Wróciłam ;-).


8 komentarzy:

  1. ja też chcę! jestem fanką śmietankowego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Everything is very open with a precise explanation of the challenges.
    It was definitely informative. Your website is very helpful.

    Thanks for sharing!

    Feel free to visit my blog ... private jet rentals

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo! Muszę spróbować! :) Pozdrawiam
    P.S. Widzę, że Ciebie też męczą spamy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobre, polecam ;-)
      P.S. A żebyś widziała ile jest odrzuconych!

      Usuń
  4. Zapraszamy do dodania bloga w serwisie zBLOGowani! Mamy już ponad 3700 blogów z 22 kategorii.

    Należy założyć konto jako bloger i w 2 krokach dodać bloga do serwisu. Nasz robot sam pobiera aktualne wpisy i prezentuje je tysiącom użytkowników, którzy codziennie korzystają ze zBLOGowanych. Dla blogera to korzyść w postaci nowych czytelników i większego ruchu na blogu.

    Serdecznie zapraszamy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj nie jadłem, zdecydowanie muszę spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie ;-). Tylko trudno je znaleźć...

      Usuń

Będzie mi baaardzo miło przeczytać Twój komentarz. Każde pozostawione słowo daje mi napęd do dalszego działania, więc jeśli byłaś/byłeś u mnie i Ci się spodobało, napisz coś.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...