Translate

wtorek, 3 maja 2011

Książki

Napisałam w pierwszym poście, że blog będzie również o książkach, ale...
po namyśle doszłam do wniosku, że i tak tu panuje wystarczający rozgardiasz. Postanowiłam zostawić na tym blogu sztukę: rękodzielniczą i kulinarną ;-) a dla książek założyć nowy. W końcu nie każdy kto pasjonuje się pracami ręcznymi lubi też literaturę. Nie pochłaniam może książek w zastraszającej ilości, ale myślę, że czytam wystarczająco dużo żebym mogła poświęcić im osobne miejsce w sieci.

Zapraszam wszystkich, którzy tak jak ja kochają książki. Postaram się, aby było ciekawie.
A oto adres: http://ksiazkiartsajke.blogspot.com 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi baaardzo miło przeczytać Twój komentarz. Każde pozostawione słowo daje mi napęd do dalszego działania, więc jeśli byłaś/byłeś u mnie i Ci się spodobało, napisz coś.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...