Translate

piątek, 13 stycznia 2012

Świeczniki - śnieżynki

U mnie w domu, wbrew temu co za oknem, śnieżnie:

projekt i wykonanie: Artsajke

Na pomysł takich świeczników wpadłam przy okazji robienia zeszłorocznych śnieżynek na choinkę. Pomyślałam, że fajne by były takie osłonki na tealighty. No i zrobiłam.

Jak zwykle nie mogłam wybrać tylko jednego zdjęcia ;-)




Pojedynczo:




Trudno zrobić ładne zdjęcie zapalonym świeczkom, ale jakoś wyszło:



Psssssyt...



Jak Wam się podobają? Bo mnie bardzo, że tak nieskromnie powiem... 

Pozdrawiam,

12 komentarzy:

  1. Bardzo ładne i pomysł mi się podoba, na pewno wykorzystam w przyszłości :):)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Są śliczne! Super pomysł na świeczniki :) Też lubię te małe świeczuszki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziś , przypadkowo, trafiłam na Twój blog. Nie mogę przemilczeć. Robisz piękne rzeczy. Świeczniki - super a choinki - nie widziałam nic piękniejszego. Masz wspaniałe pomysły i realizujesz je. Serdecznie pozdrawiam i życzę Ci udanego roku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Są piękne!!A pomysł godny odgapienia:)
    Wróciliśmy,napisałam troszkę;))
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny, dziękuję, cieszę się, że Wam się podobają.
    Elu, a gdzie prawa autorskie? Żartuję ;-D, możesz spokojnie wykorzystać pomysł i zrobić podobne świeczniki dla siebie ;-).
    Jadziu, nawet nie wiesz jaką mi radość sprawiłaś swoimi słowami ;-))) To bardzo miłe dowiedzieć się, że to co robię może się komuś podobać. Dzięki wielkie! Również życzę Ci wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  6. piekne sa te Twoje platki sniegu, pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Skarbie juz 3 dzień próbuje u ciebie wstawić komentarz. Myslałam, że to wina bloggera, ale to chyba ja cos napsociłam.
    Super pomysłowe wyszły ci osłonki, nic dodać nic ując, bardzo eleganckie

    OdpowiedzUsuń
  8. Są prześliczne!!! Każdy z osobna i wszystkie razem. bardzo podoba mi się Twój pomysł


    anka

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne dzięki, kochane jesteście.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysł na świeczniki super:) Piękne

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi baaardzo miło przeczytać Twój komentarz. Każde pozostawione słowo daje mi napęd do dalszego działania, więc jeśli byłaś/byłeś u mnie i Ci się spodobało, napisz coś.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...