Translate

środa, 18 lipca 2012

Bieżniki - cz. IV

To już ostatni z serii:


Na razie ;-), bo jeszcze mam w planach obdarować kilka osób.


Bieżnik, podobnie jak trzy poprzednie, jest zrobiony z nici Maxi, wymiary: 52cm x 31cm, zeszło dokładnie 34g nici. Jest najmniejszy z całej czwórki, choć wcale nie taki mały ;-). Całość składa się z 24 połączonych ze sobą kwadratów, które w rogach również ciekawie układają się w kwadraciki. 


Zbliżenie elementu:


Dużym plusem serwet z elementów jest to, że wielkość można dowolnie regulować poprzez dodawanie/ujmowanie cząstek wzoru i idealnie dopasować do własnych potrzeb.


Jak dla mnie jest bardzo urokliwy. 

Pozdrawiam,

10 komentarzy:

  1. Twoje dzieła sa bardzo sytarannie zrobione. Widać jak duzo pracy i serca w nie wkładasz:)) Ciekawy wzór tego bieżnika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło, że tak myślisz ;-). Uważam, że wykończenie jest bardzo ważne, niedopracowaniem można bardzo łatwo zepsuć cały efekt, a szkoda by było przy takim nakładzie pracy.
      Dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  2. Bardzo ładny bieżnik!Podobają mi się elementy,z których powstał,tak ciekawie się łączą.Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma swój urok, szczerze mówiąc nie spodziewałam się takiego efektu. Niestety jest już u kogoś, ale chodzi mi po głowie taca, a taka serweta byłaby jak znalazł, więc może będzie kiedyś powtórka z rozrywki ;-).
      Buziaki.

      Usuń
  3. Bardzo ładnie się prezentuje, wcale się nie dziwię , że jesteś z niego dumna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pochwałę ;-*. Dumna to może za dużo powiedziane, bo aż tak się przy nim nie napracowałam ;-). Ale zadowolona tak, bo ładnie wyszedł.

      Usuń
  4. Śliczności, zazdroszczę talentu i dziękuję za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekuję - za miłe słowa i za to, że też "wpadłaś" do mnie ;-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Squared diferente e muito bonito!
    Nely

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi baaardzo miło przeczytać Twój komentarz. Każde pozostawione słowo daje mi napęd do dalszego działania, więc jeśli byłaś/byłeś u mnie i Ci się spodobało, napisz coś.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...